اسپلیت باترفلای ولو (OEB-4  &  OEB-5)

راه حلی بهتر و باصرفه تر برای مهار و کنترل آلودگی

Containment

اسپلیت باترفلای ولو
قرار گرفتن اپراتور در معرض خطر آلودگی و ذرات:

کارکنان و عموم مردم و همچنین محصولات باید در برابر آلودگی محافظت شوند. قرار گرفتن در معرض فقط مقدار کمی از یک ترکیب بسیار قوی، می تواند خطرات قابل توجهی برای سلامتی کارکنان ایجاد کند.کیفیت تولید داروها، رابطه ی جدی با ایمنی و بهبودی بیمار دارد. اینجاست که به منظور برآورده سازی قوانین مهار و کنترل آلودگی در تولید، فن آوری های نوین و کارآمد اهمیت خود را نشان می دهند.

مواد تشکیل دهنده فعال دارویی بسیار قوی مانند هورمون ها، رتینوئیدها، آنتی بیوتیک های خاص و برخی مواد مخدر، نیاز به مهار وکنترل خاصی در طول فرآیند تولید دارند.خطر انتقال آلودگی متقابل(از لباس‌های اپراتور به محصول و یا از محصول به اپراتور) و همچنین محیط کاری با شرایط نامناسب وجود دارد.

لذا جهت حفاظت از اپراتور و همچنین کاهش سطوح آلودگی تجهیزات و محصول، اندازه های آلودگی از میکروگرم به نانوگرم تغییر یافته و لازم است صنعت داروسازی، استراتژی های مهار و کنترل خود را پیشرفت دهد.

از رویکردهای مهم درمهار و کنترل آلودگی:

استفاده از اسپلیت باترفلای ولو یایا شیرهای آلفا و بتاSplit Butterfly Valves (SBVs)

افزودن اسپلیت باترفلای ولو  Split Butterfly Valves یا همان (SBV)  می تواند راه حلی مقرون به صرفه باشد.

در فرآیند انتقال پودرهای قوی از یک مرحله به مرحله بعدی در جاهایی که محدودیت های فضا و تجهیزات، گزینه های موجود را محدود می کند، اسپلیت باترفلای ولو   Split Butterfly Valvesقدرت مدیریت مهار و کنترل آلودگی مواد فعال دارویی را افزایش داده است و میزان قرار گرفتن در معرض ذرات معلق در هوا را به حداقل می رساند.

شیرهای اسپلیت باترفلای ولو High Containment Split Butterfly Valvesآب بندی با قدرت بالا

اسپلیت-باترفلای-ولو
اسپلیت-باترفلای-ول2
هر اسپلیت باترفلای ولو Split Butterfly Valves   از دو واحد تشکیل شده است.

۱- واحد فعال که اکتیو یا آلفا  (Active Or Alpha) نامیده می شود

۲- واحد غیر فعال که پسیو یا بتا (Passive Or Beta) نامیده می شود.

اسپلیت-باترفلای-ولو
چالش آبندی کردن

اسپلیت باترفلای ولو Split Butterfly Valves و اجزای الاستومری درون آن،‌ به طور معمول در معرض انواع مواد شیمیایی و حلال‌ها مانند مواد تمیزکننده تهاجمی و خورنده قرار دارند. بنابراین ضروری است که متریال استیل اسپلیت باترفلای ولو Split Butterfly Valves  و اجزای الاستومری آبندی کننده ی داخل آن، سازگاری کافی با انواع مواد شیمیایی را داشته باشند.

تیم طراحی شرکت ساخت ماشین آلات داروسازی وارش بعنوان اولین طراحان اسپلیت باترفلای ولوSplit Butterfly Valves در کشور، با افتخار آخرین مدل شیر  (مدل اکسل) را طراحی نموده اند که سطوح آلودگی را از OEB3 تا OEB5 مهار و کنترل می کند،

آخرین مدل اسپلیت باترفلای ولو طراحی شده در شرکت طراحی و ساخت ماشین آلات داروسازی وارش، (مدل اکسل) برای کار در شرایط دمای بالا (تا ۱۵۰ درجه سانتیگراد) و تا ۲.۵ بار در موقعیت باز بودن دیسکها و ۶ بار در موقعیت بسته بودن دیسکها طراحی شده است و این در حالی است نسخه‌های قبلی شیر، فقط در حالت بسته بودن دیسکها دارای درجه بندی فشار بودند. همچنین شیر مدل اکسل با طیف وسیع تری از حلال ها سازگار است.

اسپلیت-باترفلای-ولو

اکنون داروسازها و تولیدکنندگان با استفاده از اسپلیت باترفلای ولوSplit Butterfly Valves  ، محصولات غیر استریل را بدون دغدغه ی اضافی، در خطوط تولید جابجا می کنند و نیاز نیست تا نگران فرایندهای خطرآفرین برای محصول و اپراتور خود باشند.

مطمعن باشید شرکت ساخت ماشین آلات داروسازی وارش تمام تلاش خود را میکند که بروزترین و کارآمدترین اسپلیت باترفلای ولوها را به داروسازهای عزیز کشورمان تقدیم کند.

توجه: لازم است بدانید بنا به سیاست حفظ اطلاعات شرکت طراحی و ساخت ماشین آلات داروسازی وارش، تصاویر مدل اکسل در وب سایت قرار داده نشده است و تصاویر شیرهای موجود در وب سایت مربوط به مدل VA SBV-Safe OEB-4می باشد.

محصـولات مــا